20 Μαΐου 2024

Το Facebook, πλημμυρισμένο με παραπληροφόρηση, επεκτείνει την απαγόρευση των πολιτικών διαφημίσεων των ΗΠΑ μετά την εκλογή

Το Facebook Inc. FB.O την Τετάρτη δήλωσε ότι η απαγόρευση των πολιτικών διαφημίσεων μετά την εκλογή πιθανότατα θα διαρκέσει έναν άλλο μήνα, προκαλώντας ανησυχίες από εκστρατείες και ομάδες που επιθυμούν να προσεγγίσουν ψηφοφόρους για βασικούς αγώνες της Γεωργίας τον Ιανουάριο που θα αποφασίσουν τον έλεγχο της Γερουσίας.

Η απαγόρευση, ένα από τα μέτρα του Facebook για την καταπολέμηση παραπληροφόρησης και άλλων καταχρήσεων στον ιστότοπό του, έπρεπε να διαρκέσει περίπου μια εβδομάδα, αλλά θα μπορούσε να παραταθεί. Το Google GOOGL.O της Alphabet Inc. φάνηκε επίσης να τηρεί την απαγόρευση των πολιτικών διαφημίσεων μετά την εκλογή.

«Ενώ πολλές πηγές έχουν προβάλει έναν νικητή της προεδρίας, εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να αποτρέψουμε τη σύγχυση ή την κατάχρηση στην πλατφόρμα μας», δήλωσε το Facebook στους διαφημιστές σε ένα email που είδε το Reuters. Είπε ότι αναμένεται η παύση να διαρκέσει άλλον ένα μήνα, αν και «μπορεί να υπάρχει η ευκαιρία να επαναληφθούν αυτές οι διαφημίσεις νωρίτερα».

Το Facebook επιβεβαίωσε αργότερα την επέκταση σε μια ανάρτηση ιστολογίου.

Αβάσιμοι ισχυρισμοί σχετικά με τις εκλογές αντηχήθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυτήν την εβδομάδα, καθώς ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ αμφισβήτησε την εγκυρότητα του αποτελέσματος, ακόμη και όταν κρατικοί αξιωματούχοι δεν ανέφεραν σημαντικές παρατυπίες και νομικοί εμπειρογνώμονες προειδοποίησαν ότι είχε ελάχιστες πιθανότητες να ανατρέψει τη νίκη του εκλεγμένου Προέδρου του Δημοκρατικού Τζο Μπάιντεν.

Σε μια ομάδα Facebook που δημιουργήθηκε την Κυριακή, η οποία αυξήθηκε γρήγορα σε σχεδόν 400.000 μέλη μέχρι την Τετάρτη, τα μέλη που ζητούσαν μια εθνική αρίθμηση ανταλλάσσουν αβάσιμες κατηγορίες σχετικά με φερόμενες εκλογικές απάτες και κρατικές εκλογές κάθε λίγα δευτερόλεπτα.

«Η πραγματικότητα είναι τώρα που δεν περνάμε από τη ζώνη κινδύνου», δήλωσε η Vanita Gupta, διευθύνουσα σύμβουλος της Διάσκεψης Ηγεσίας για τα Ατομικά και Ανθρώπινα Δικαιώματα.

Η Google αρνήθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικά με τη διάρκεια της παύσης της διαφήμισής της, παρόλο που ένας διαφημιζόμενος είπε ότι η εταιρεία είχε τη δυνατότητα να την επεκτείνει έως και μετά τον Δεκέμβριο. Μια εκπρόσωπος της Google δήλωσε στο παρελθόν ότι η εταιρεία θα άρει την απαγόρευση της βάσει παραγόντων όπως ο χρόνος που απαιτείται για την καταμέτρηση των ψήφων και κατά πόσον υπήρχαν αστικές αναταραχές.

Ο εκπρόσωπος του Facebook, Άντι Στόουν, δήλωσε ότι αυτά τα μέτρα έκτακτης ανάγκης δεν θα είναι μόνιμα.

Ωστόσο, το Twitter Inc TWTR.N έχει σταματήσει να χρησιμοποιεί τις πιο περιοριστικές ετικέτες προειδοποίησης που σχετίζονται με τις εκλογές, οι οποίες έκρυβαν και περιόρισαν την εμπλοκή σε παραβιάσεις tweets.

Η Νίνα Τζάνκοβιτς, συνεργάτης παραπληροφόρησης στο Κέντρο Wilson, δήλωσε ότι οι παύσεις διαφημίσεων ήταν απαραίτητες αλλά δεν επαρκούσαν για τον περιορισμό της εξάπλωσης ιογενών ψεμάτων.

 

reuters.com

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *